SILA TINGGAL KAN LINK BLOG ANDA DI ATAS..AGAK SENANG UNTUK DICARI..TERIMA KASIH :)

Benci

Assalamualaikum...hari ni saia sangat marah..adoi..ko apa kes pompuan lau nak mengata depan2 lah ngok..tak main lah belakang2 ni..nampak sangat ko tu penakut..woii...aqu betul2 sakit hati gile vavi kat ko doll...asal ko ni bongok sangat ha...dah tahu orang tak ajak buat senyap dah l0r..ni tak habis2 ko cite kat kawan ko..konon nya nak cari perhatian l0r tu..woi..ko sedar l0r orang tak ajak ko sebab orang tak suke ko lor tu bongok..lu bikin gua panas je..adoi...tengok tak pasal2 aqu boleh dose free..hahahaa..apa2 pun bia l0r..aqu nak ko sedar l0r...n ko tolong l0r ubah perangai ko tu..ko tahu orang dah ramai meluat n perangai ko tu..bukan setakat budak pompuan yang meluat n perangai ko tapi budak laki pun same doll...eee..plzz l0rr..ko berubah l0r untuk hidup ko...apa2 pun aqu benci ko sangat2..hahahahahaha....(macam ni lah bile orang ngah sakit hati) :P




❤ terima kasih kerana sudi bace :) ❤

2 comments:

nursya'idawahina sa'aban said...

mak aiiiiiii..garang gile..!!hukhuk..jgn marah saye..tatot..

=_+FaRhAnA=_+ said...

orang mngta kite dri blkng mst lh kite nk mrh an..hahahahaa....jgn tatot2..saia bdk baik weks...

BLOG INI 100% MILIK NURUL FARHANA AFANDI :)