SILA TINGGAL KAN LINK BLOG ANDA DI ATAS..AGAK SENANG UNTUK DICARI..TERIMA KASIH :)

........

Assalamualaikum...okey..korang tengak my blog cantik x?..mesti korang akan cakap buruk an..tapi memang buruk pun..saya pun dah tak tahu nak buat macam mana lagi aya dah cuba buat yang terbaik utuk my blog ni..tapi hasil nya macam ni jugak...sedih pun ada..adoi..macam mana ni..saya dah penat buat..tapi stil jadi macam ni jugak..mungkin my blog tengah merajuk kan..sebab tu dia tak mahu jadi lebih el0k kan..tapi tak pe...bagi saya kamu selalu cantik walaupun kamu buruk sekali mana pun dia mata orang tapi dia mata saya kamu lah yang paling cantik..saya sayang kamu..coz lau kamu tak ada tak dapat lah saia nak luahkan perasaan saya ni..huhuhu...i love my blog sangat2.. :P

❤ terima kasih kerana sudi bace :) ❤

2 comments:

S_a_E_r_A said...

terharu sy heheh~~
tp nice la..yg pntg da usha tuk ubah dia..nnt 1 day dia nk tukr wjh bru gak kot..heheh~~ ^_^

=_+FaRhAnA=_+ said...

hahah...iye l0r

BLOG INI 100% MILIK NURUL FARHANA AFANDI :)