SILA TINGGAL KAN LINK BLOG ANDA DI ATAS..AGAK SENANG UNTUK DICARI..TERIMA KASIH :)

=_=

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...tak jawab dosa kalau jawab sayang..lalala....sekarang ni hana tengah mengatal pakai shawl..sebenarnya hana memang kurang minat lah selendang macam tu..tapi bila tengak orang lain pakai hana pun mula lah minat sikit-sikit...

maaf lah ye gambar agak kabur..btw buruk kan hana pakai shawl..hahaha..maklum lah hana kan budak baru belajar..



❤ terima kasih kerana sudi bace :) ❤

6 comments:

justmybloggie said...

saya tak suka pki shawl,,haha,,tak tahu nape org suke sgt shawl,lagi2 nk pki selendang..;D

=_+FaRhAnA=_+ said...

shawl cantik pe...kamu try lah pkai mst cntik ...

fiLfiL said...

oke ajelah kamu pkai..
fil pkai lg la selekeh aje..
ni oke lah nie..
try ag..hehe

p/s: xtau nak gelar kn dri ape.. nk pnggil akq rase tua plak.. hehe

justmybloggie said...

hehe,,tgk lh ;D

=_+FaRhAnA=_+ said...

filfil: hhaha..ni pun buruk lagu yunk oi..fil mst comel..huhuhu

=_+FaRhAnA=_+ said...

justmybloggie:huhuhuhuu

BLOG INI 100% MILIK NURUL FARHANA AFANDI :)