SILA TINGGAL KAN LINK BLOG ANDA DI ATAS..AGAK SENANG UNTUK DICARI..TERIMA KASIH :)

PLKN byeeee :P

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..tak jawab dosa kalau jawab sayang..lalala...hari ni hana banyak happy rasa nak terjum kerusi 100 kali je..hahahhaa...btw kerusi yang budak-budak duduk tu..hahhaa...nak tahu sebab apa hana happy sangat hari ni...hahhaa..hana tak diterima masuk PLKN..yes yes yes..happy gile vavi..hana memang selalu berdoa agak hana tak dapat..nak ambil ko tak dapat betul...tuhan dah makbul kan doa hana..suka suka suka..hahhaa..hana bukan apa hana takut pergi PLKN takut tak ada kawan n takut tido tepi pintu..hahhaha...macam budak-budak je hana ni kan..dan satu lagi hana memang tak boleh lah jauh-jauh dari mama hana..hahhaa :P

❤ terima kasih kerana sudi bace :) ❤

BLOG INI 100% MILIK NURUL FARHANA AFANDI :)