SILA TINGGAL KAN LINK BLOG ANDA DI ATAS..AGAK SENANG UNTUK DICARI..TERIMA KASIH :)

Sedih + Bosan

Assalamualaikum..tak jawab dosa kalau jawab sayang..hohoho..okey hari ni saya sangat bosan..rumah pun rasa sunyi semacam je...maklum lah adik beradik yang lain semua tak ada kat rumah yang ada nya saya dan baby...kakak saya dah balik kolej tm adik saya yang nombor tiga dah balik mrsm besut..adik saya yang nombor empat pergi kem...rumah betul-betul sunyi tanpa mereka semua...adoi macam mana lah nasib si anak tunggal kan..mesti dia bosan gile-gile duk kat rumah maklum lah sorang diri tanpa kakak,abang dan adik..ni saya baru tiga orang pergi dah bosan gile lau ada meraka semua meriah sikit rumah..coz kami selalu gaduh...gaduh manja lah kata kan...nama pun adik beradik kan mesti ada bergaduh manja..lalalala....bergini lah nasib diri ku yang tergah bosan..hahhahaha..

❤ terima kasih kerana sudi bace :) ❤

3 comments:

Marniey said...

waalaikumussalam :P

MulutPayau said...

bosan dik...jom ke blog akak..sertai CPS di blog akak yer....

Diary oF Mine said...

cian dia....

BLOG INI 100% MILIK NURUL FARHANA AFANDI :)