SILA TINGGAL KAN LINK BLOG ANDA DI ATAS..AGAK SENANG UNTUK DICARI..TERIMA KASIH :)

:'(

tak jawab dosa..kalau jawab sayang..lalala..okey kemarin hana baru balik dari kem AKADEMI BINAAN MALAYSIA(ABM)..peh..macam sial hana pergi kat sana..ingat kan best l0r g kat sana..dapat belajar...tapi mak ai ada l0r satu kumplan budak pompuan yang pakai lens tak kira pagi ke petang memer pakai lens..mungkin nak tunjuk mata dia tu kot..tapi ada hana kisah..hrmmm...apa yang dia tak puas hati dengan hana pun tak tahu...keja budak pompuan tu mengata kat orang je..apa dia ingat dia tu sempurna sangat ke...sebelum kita nak mengata orang lihat dulu diri kita ni....ada ke patuk hana nak pergi sembahyang dia marah..adoi..sabor je l0r 

❤ terima kasih kerana sudi bace :) ❤

6 comments:

Si Cilik Mish Ross said...

sabar k...manusia kan..memang macam2 ragam..

Aduka said...

biar ler kat die.
die yg buat dosa, kita dpt pahala.
jgn kite ikut mcm die buat dosa udah lerrr..
=)

ArulchelseA said...

sabo je lah...

=_+FaRhAnA=_+ said...

tu l0r...sbr je

=_+FaRhAnA=_+ said...

tu l0r pasal....mnsia jns apa l0r dia tu kan

=_+FaRhAnA=_+ said...

ye :)

BLOG INI 100% MILIK NURUL FARHANA AFANDI :)