SILA TINGGAL KAN LINK BLOG ANDA DI ATAS..AGAK SENANG UNTUK DICARI..TERIMA KASIH :)

:KITA NAK PAKAI MACAM NI..BOLEH TAK??:

tak jawab dosa kalau jawab awak dan kita budak comel..hikhok....perasan lak kita ni..hahaha...okey tajuk enter kita pada petang ini ialah 'KITA NAK PAKAI MACAM NI..BOLEH TAK???'...haaaaa..macam mana tu??..kita ingat kita nak ubah lah cara berpakaian kita ni.....kita rasa cara berpakaian kita sekarang ni macam salah je.....ala buntu nya rasa..hahahaha..gedik lak kita ni kan..


okey kita rasa kita nak pakai jubah dan baru kurung lah....kita pun tak tahu kenapa..tiba-tiba je kita jadi macam ni...dalam fikiran kita selalu je berfikir yang aku nak pakai jubah....kita pun heran kenapa boleh berfikir macam tu....mungkin ada hikmah disebaliknya....doa kan kita semoga menuju ke jalan yang benar ye :"_____________________________________)



❤ terima kasih kerana sudi bace :) ❤

3 comments:

Shida said...

pkai jubah confirm nmpk cantek...

MUZAFFAR said...

Pakaian mencerminkan keperibadian.

Mak Wardah said...

Sweet & nampak polite sgt. I Likes....

BLOG INI 100% MILIK NURUL FARHANA AFANDI :)