SILA TINGGAL KAN LINK BLOG ANDA DI ATAS..AGAK SENANG UNTUK DICARI..TERIMA KASIH :)

=_=

Assalamualaikum...kalau tak jawab dosa lau jawab sayang..ha..cium sikit..muaaahh..hahhaha..adoi malam ni tiba-tiba je saya menjadi galop..hahhaa..tak pe sekali sekala kan..lau saya galop bukan saya kacau orang pun..hahahaha..okey stop cerita pasal galop...okey hari tu masa saya nak pergi tunggu bas untuk ke sekolah..ada lah satu moto ego ni...yang bawak pompuan dia nak pergi hantar adik dia pergi sekolah...okey sebelum tu bukan saya nak jage tepikai orang ni cuma nasihat je okey..sambung balik cerita takdi..okey budak pompuan tu tak pakai tudung..tengak dari jauh pompuan tu cantik lah jugak...adoi bila lalu je tepi saya..mak oiii...kaki penuh dengan bekasan parut..dah lah pakai seluar atas pada lutut...lau betis tu cantik macam cina tak pe..ni penuh dengan duit silim..satu lagi...tak rasa berdosa ke pakai macam tu ha...adoi...dunia dah nak kiamat..insaf-insaf kah..satu lagi mak ayah dia tak marah pulak anak dia pakai macam tu..dan anak dia tu bukan nya tak sekolah kan..apa dia tak belajar ke agama islam tentang berpakaian menutup aurat..if saya bukan lah nak cakap saya ni baik..tapi bila saya tengak orang isam macam saya ni pakai macam tu saya jadi malu..mana letak nya maruah kamu..apa kamu ini islam cuma di i/c...apa-apa pun sapa yang terasa saya betul-betul minta maaf...saya pun sekarang ni tengah mencuba ubah perangai dah cara berpakaian saya...harap-harap semua nya berjalan dengan lancar..amin...apa2 pun peace no war..hahah :P

❤ terima kasih kerana sudi bace :) ❤

2 comments:

Mr iz said...

kemajuan nama nya tu ...he he he he.. jangan lah marah ye...sabar je... janji kita ikut apa yang disarankan... mungkin mereka ini kurang didikan agama kot... atau terlalu bersosial...he he he... dunia dah tua... manusia makin leka....

=_+FaRhAnA=_+ said...

hahaha..x mrh pun..tapi mcm tu l0r...hahhaha

BLOG INI 100% MILIK NURUL FARHANA AFANDI :)