SILA TINGGAL KAN LINK BLOG ANDA DI ATAS..AGAK SENANG UNTUK DICARI..TERIMA KASIH :)

Rindu Kawan Saya

Assalamualaikum...tak jawab dosa kalau jawab sayang..hahhaa...okey pagi-pagi buta saya tak tido lagi..teruk kan saya ni...dah lah esok sekolah..hrm...bukan saya tak mahu tido tapi saya tiba-tiba je rindu kat kawan lama saya..saya rindu dia sangat-sangat..rindu nak mesaj dengan dia...dan rindu semua nya lah...tapi sayang kawan saya tu perangai dia dah berubah hanya kerana seseorang wanita yang tak berguna..kerana wanita itu saya dan kawan saya dah tak macam dulu lagi..dulu kami rapat sangat-sangat..dah macam couple..tapi saya angap dia kawan jee x lebih dari tu..tapi saya memang sayang dia sangat-sangat...lau saya ada masalah saya mesti bagitahu dia...hrmm..pasal wanita tak berguna tu lah saya dengan dia dah tak rapat macam dulu..coz wanita tu cuma mainkan perasaan dia..n kawan saya tu dah tak percaya lagi kat semua pompuan melainkan mak dia..saya sedih sangat-sangat masa dia bagitahu macam tu..if pompuan tu wat salah benci dia sorang dah lah kan..ni sampai ke saya pun dia benci..sedih tahap gile vavi...saya nak sangat-sangat rapat dengan dia macam dulu...ermmm...

❤ terima kasih kerana sudi bace :) ❤

4 comments:

Ku Azhar said...

btl3...xbek benci smua org :D

Mirul said...

juz nak jawab salam jerp..
wasalam

=_+FaRhAnA=_+ said...

ye btul tu kite kan sesama manusia so x baik lah kan ada sifat benci menbenci ni..hahhahaha

=_+FaRhAnA=_+ said...

hhahahaha..:P

BLOG INI 100% MILIK NURUL FARHANA AFANDI :)