SILA TINGGAL KAN LINK BLOG ANDA DI ATAS..AGAK SENANG UNTUK DICARI..TERIMA KASIH :)

Kenangan Paling Pahit

Assalamualaikum...tak jawab dosa kalau jawab sayang..hahaha..okey malam ni saya ada kenangan paling pahit yang berlaku atas diri saya ini..adoi...takdi masa pukul 8.00 p.m mama suruh saya pergi angkat kain kat jemuran..coz mama abah adik n saya tido petang takdi tu yang lupa nak angkat petang takdi tu...jadi mama suruh lah saya dah adik yang nombor empat saya pergi angkat kain...saya pun keluar mula-mula saya pergi angkat kasut sekolah saya dulu..lepas tu pergi angkat kain kat jemuran..tempat jemuran itu tepi rumah saya je....sampai je saya belakang kereta saya ada dengar satu bunyi saya pun berpaling arah ke tepi..wah allah korang tahu saya nampak apa..saya nampak ular..mak oii.dah lah warna nya hitam..dan saya tunggu apa lagi saya cepat-cepat lari ke arah dapur...coz lau nak masuk kat pintu depan dah tak sempat..coz ular tu dah nak patuk saya...saya pun apa lagi kan menjerit lah panggil mama..jeritan saya itu sungguh kuat mesti satu taman dengar saya panggil mama saya..hahaha....saya ni yang dalam ketakutan tak boleh nak bayang kalau ular itu patuk saya..adoi....saya  bersyukur sangat-sangat yang saya masih hidup dan tuhan masih sayang kan saya..masuk rumah terus kaki saya mengetar...maklum lah saya ni kan seorang yang penakut...:P

❤ terima kasih kerana sudi bace :) ❤

No comments:

BLOG INI 100% MILIK NURUL FARHANA AFANDI :)