SILA TINGGAL KAN LINK BLOG ANDA DI ATAS..AGAK SENANG UNTUK DICARI..TERIMA KASIH :)

=____=

Adik : abg thu x bila perempuan yg TAK SUKA TUTUP AURAT mula menutup auratnya dgn sempurna?
Abg : masa haji kot adik,
Adik : salah...cuba teka lagi,
abg : masa kawin???
Adik : Salah jugak, teka la lagi
Abg : apa dia dik?? abg x thu la.
Adik : td ustazah cakap kat skolah , perempuan yg tak suka menutup auratnya akan menutup auratnya dengan sempurna apabila dia DIKAFANKAN..maka akan TUTUP BUAT SELAMA-LAMANYA.......

❤ terima kasih kerana sudi bace :) ❤

12 comments:

♥♥ arabella ♥♥ said...

hehe..mcm pna bce ntry nh...tp di mana ya...

Chachos Cheezy Wedges said...

gurau kasar ustazah tuh ye.. kah3x...

SimplySeoul said...

pernah baca ni di facebook. Tapi manatau orang yang xsuka tutp aurat tiba-tiba diberi hadiah dari Allah iaitu 'Hidayah'...insya allah akan menutup aurat juga.

miZz_nizZ said...

mkn dlm tu..heheh.tp bgus gak br sdar sket=)

=_+FaRhAnA=_+ said...

dalam facebook pun ada

=_+FaRhAnA=_+ said...

kenapa gurau kasar lak..apa yang ustzah tu cakap ada betul nya...

=_+FaRhAnA=_+ said...

ya ni pun saya ambl kat fb jgk...huhuhu

=_+FaRhAnA=_+ said...

huhu..ye

Elie Lily said...

elie sedang berusaha ke arah itu.. doakan ianya berjaya ya :)

sis92 said...

hai awk!
moga kita dpt dan sempat baiki diri ke arah yg lebih baik

=_+FaRhAnA=_+ said...

elie:ye sy akn doa kan elie

=_+FaRhAnA=_+ said...

hyee...

ye..huhu

BLOG INI 100% MILIK NURUL FARHANA AFANDI :)