SILA TINGGAL KAN LINK BLOG ANDA DI ATAS..AGAK SENANG UNTUK DICARI..TERIMA KASIH :)

:NAK PLKN:

dan Salam Sejahtera..okey takdi cikgu kauseling ada masuk kelas hana kasi borong untuk pelajar yang terpilih menyertai program latihan khidmat negara(PLKN)...tiba-tiba je hana rasa cemburu kat kawan-kawan hana yang dapat pergi tu....dan takdi hana dah pikir masak-masak yang hana akan buat permohonan untuk menyertai program latihan khidmat negara(PLKN)...hana harap sangat-sangat yang hana akan dapat....:)

❤ terima kasih kerana sudi bace :) ❤

6 comments:

iyka syafika said...

xyah la dik...bhaya kat sne..dah la 6 bulan kan..anggap la xde rezeki..
bile allah buat cm tu..adalah sebabnya..nnty kang bile jd sumthing kat kita..bru kita terpk knp allah xbg nama kita naik sbgai calon plkn kan?

=_+FaRhAnA=_+ said...

huhu...okey2 kak....kwn2 yng x leh g pun ada jgk ckp mcm tu...apa2 pun terima kasih ye kak :)

Semut Senyum said...

kalau suka cabaran, kena la pandai jaga diri ye... =)

=_+FaRhAnA=_+ said...

iye..huhuhu

♥ p a a n i ♥ said...

bagusnyeee..

SimplySeoul said...

dulu masa sekolah, thank god I didn't get plkn. Bukan xsuka dgn plkn, cuma xmau plkn menganggu perancangan smbg belajar.

BLOG INI 100% MILIK NURUL FARHANA AFANDI :)