SILA TINGGAL KAN LINK BLOG ANDA DI ATAS..AGAK SENANG UNTUK DICARI..TERIMA KASIH :)

:MALAM RAYA SEDIH:

hyee kawan-kawan hana yang hana sayang dan cinta semua...tajuk hana pada malam ini ialah 'MALAM RAYA SEDIH'..hrmmm....okey hana tulis enter ini sambil menagis atas korang lah nak percaya ke tak hana tak perlu pun simpati dari korang semua...hrmm..hana sedih sangat takdi hana ada sent masej kat bekas pakwe hana...dalam 20 minit hana pun terima satu mesaj mesaj tu berkata minta maaf ni bukan tuan punya telefon tuan punya telefon ni sudah minigal...hana pun balas masej tu hana cakap tipu jangan lah bergurau menda bodoh macam ni..tak lama lepas tu dia balas mesaj hana tu dia cakap betul saya tak main-main soal bergini..tuan telefon ni sudah meningal dia kemalgan atas jabatan..kalau tak percaya lagi awak datang sini tengak kubur dia..ya allah sape tak sedih kan orang yang hana dulu hana sayang kini sudah tinggal kan hana buat selama-lamanya...tak pe hana redha mungkin tuhan lebih sayang kan dia....moga roh nya ditempatkan dikalgan orang yang beriman..   :(

❤ terima kasih kerana sudi bace :) ❤

6 comments:

Chachos Cheezy Wedges said...

sabar ye... semoga dia d tempat kn dgn org2 yg beriman.. insyaallah..
salam lebaran 1432H.. ^___^

Amoi Farah said...

bersabar lah hana doa semoga dia aman damai di sana

Nafisah Ruslan said...

takziah di ucapkan..
bersabar lah ye. Allah lebih menyayangi orang tu :)

=_+FaRhAnA=_+ said...

ye sudh brsbr l0r ni.. :)

=_+FaRhAnA=_+ said...

ya hana selalu doa kan dia :)

=_+FaRhAnA=_+ said...

ye...allah lbh sygkn dia...hrmm :)

BLOG INI 100% MILIK NURUL FARHANA AFANDI :)