SILA TINGGAL KAN LINK BLOG ANDA DI ATAS..AGAK SENANG UNTUK DICARI..TERIMA KASIH :)

:...:( :( :( :( :(....:

pejam celik..pejam celik hari ni dah hari raya ke tiga kan3...sekejap je masa barlalu....tapi kan3 bagi hana raya tahun ni macam tak raya je...tak tahu kenapa...tahun ni l0r raya paling takberapa nak best dan meriah...tak macam sebelum-sebelum ni...adoi....raya tahun ni pun hana banyak duduk kat rumah je..tak pergi mana-mana pun...tak ada sape-sape ke ha nak ajak hana pergi jalan-jalan..hana busan..kalau dapat pergi tengok wayang pun okey jugak ni..hahahahaha... :P

❤ terima kasih kerana sudi bace :) ❤

2 comments:

♥ riya ♥ said...

selamat hari raya :)
biasa la tu makin besar makin tak best kita rasa . yang best nye malam takbir and raya pertama jek :D

=_+FaRhAnA=_+ said...

hrmmm...tapi mlm raya lagi sedih..
coz dpt tahu ex bf mngal

BLOG INI 100% MILIK NURUL FARHANA AFANDI :)