SILA TINGGAL KAN LINK BLOG ANDA DI ATAS..AGAK SENANG UNTUK DICARI..TERIMA KASIH :)

:BENCI:

hye kawan-kawan yang hana sayang walau pun tak kenal..lalala..okey pagi-pagi buta ni hana masih sempat lagi nak uplod enter baru..huhu..okey tajuk hana hari ni ialah 'BENCI'..hana bukan apa entah kenapa pagi-pagi buta ni hana rasa macam nak sepak je budak tu....tengok muka mak oii macam orang penuh dengan iman n baik-baik l0r kata kan tapi mulut adoi....tipu sana tipu sini....banyak bagoz...apa..ko ingat ko laki ko hebat l0r..macam sial lah puihh...hana janji mula hari ni hana akan hati-hati dengan kata-kata budak laki ni.. :(

❤ terima kasih kerana sudi bace :) ❤

4 comments:

iMBobo said...

sabar ye..harus lebih berhati2 lps ni..

Chachos Cheezy Wedges said...

lepas nie jgn senang percaya kat org ye.. hahaha!!

♥ p a a n i ♥ said...

hahhaa sabar dikkkk

anyway, selamat hari raya!

Cik Zara said...

jom tgk ni plak...

http://masteronedproduct.blogspot.com/2011/09/nilai-hantaran-kahwin-mengikut-status.html

BLOG INI 100% MILIK NURUL FARHANA AFANDI :)