SILA TINGGAL KAN LINK BLOG ANDA DI ATAS..AGAK SENANG UNTUK DICARI..TERIMA KASIH :)

:CIRI-CIRI LELAKI IDAMAN HANA:

tak jawab dosa kalau jawab awak,awak dan awak seorang budak yang baik..lalalala...nampak sangat awak,awak dan awak ni tak baik kan..kan.kan..hahahaha..just kidding dear...:).......awak,awak dan awak cuba neg0k tajuk enter hana apa..lalala...'CIRI-CIRI LELAKI IDAMAN HANA'...ceh..ceh..ceh..gatai betul hana kan..tiba-tiba tulis enter macam ni..ala sekali sekala apa salah nya kan..kan..okey ciri-ciri lelaki idaman hana ialah..jeng..jeng..jeng..hahahha..okey2..hana nak lelaki tu mesti l0r baik..sapa tak nak yang baik kan..kan...hormat orang tua...didik hana ke jalan ALLAH...rajin...dan bla..bla..bla..lau hana citer kat sini kan mesti awak,awak dan awak tak sanggup nak baca nanti..hahahha...apa-apa pun j0d0h sudah ditentukan 0leh tuhan..hana tak kisah mana kalau bak rupa paras ni....yang peting hati tu... muka encem dan cantik kalau hati kotor buat apa... :P :P :P :)

❤ terima kasih kerana sudi bace :) ❤

12 comments:

Chachos Cheezy Wedges said...

ok... da take note!! hahahaha....

Aduka said...

insyaAllah kamu akan dipertemukan..
=)

man said...

moga impian tercapai...

♥ p a a n i ♥ said...

hahhaa biar la abis spm tu dlu :P

Rara. said...

alololoololo, dah terpikir bab calon ek? mesti jodoh dah dekat nie :) hehehe

CTK said...

amboiii...xder calon lagi ke...comey2 cmni pon xder ke?memilih ae..hehehe

http://khayalan27.blogspot.com/

=_+FaRhAnA=_+ said...

huhuhuhu

=_+FaRhAnA=_+ said...

ye insya-allah

=_+FaRhAnA=_+ said...

ye terima kasih

=_+FaRhAnA=_+ said...

ye2..lps spm l0r..hahahaha

=_+FaRhAnA=_+ said...

hahaa...x ada l0r...sj je tu

=_+FaRhAnA=_+ said...

hahahaha...x ada memilih pun

BLOG INI 100% MILIK NURUL FARHANA AFANDI :)