SILA TINGGAL KAN LINK BLOG ANDA DI ATAS..AGAK SENANG UNTUK DICARI..TERIMA KASIH :)

:HANA NAK BERUBAH:

tak jawab dosa kalau jawab sayang..lalala...okey hana dah tak lama lagi dah nak exam SPM...lalala  tapi hana stil ONLINE FACEBOOK,BLOG N TAGGED...adoi..macam mana ni..itu semua tak masuk dalam exam l0r cik hana oi..insaf-insaf l0r sebelum terlambat.....jangan last-last baru nak menyesal...masa tu semua nya tak ada guna dah..hrmmm....hana janji hana akan kurang kan dengan semua ini..c0z hana nak bukti kan kat mama dan abah yang hana sayang dan cinta tu yang hana boleh berjaya okey...itu janji hana...hana nak sangat-sangat buat mama dan abah bangga ada anak macam NURUL FARHANA BINTI AFANDI ni....awak,awak dan awak pun tolong l0r doa kan hana..supaya cepat-cepat berubah okey...sayang awak,awak dan awak sangat-sangat :p

❤ terima kasih kerana sudi bace :) ❤

4 comments:

Aduka said...

gudluck!
=)

ArulchelseA said...

fb pun dah de markah skang ni..sikit masa lg masuk dlm peperiksaan..kih kih kih

=_+FaRhAnA=_+ said...

terima kasih

=_+FaRhAnA=_+ said...

hahaha..lau fb ada mrkh..grnti dpt a++++++ nya..hahahahaha

BLOG INI 100% MILIK NURUL FARHANA AFANDI :)