SILA TINGGAL KAN LINK BLOG ANDA DI ATAS..AGAK SENANG UNTUK DICARI..TERIMA KASIH :)

:BUDAK BARU BELAJAR EDIT GAMBAR:

tak jawab dosa kalau jawab kita sayang awak..alahai gatai nya kita ni kan nak sayang-sayang orang lain...hohoho..sekala sekali apa salah nya kan..bukan nya selalu..lalalala....okey tajuk enter kita pada kali ini ialah 'BUDAK BARU BELAJAR EDIT GAMBAR'..hoho...kita budak baru belajar edit gambar kalau salah tolong tunjuk kan.....kat bawah ni ada lah 1234 keping gambar yang kita edit tak comel mana pun tapi manis tu ada lah sikit..hohoho..just kidding dear..











okey kat mana yang perlu kita baiki tolong cakap...maklum lah kita budak baru belajar lah kata kan..hohoho..... :')

❤ terima kasih kerana sudi bace :) ❤

3 comments:

atie zakaria said...

gmbr yg ke-3 tu lawa.. ^_^

Puteri Nurina said...

Betul tuh i pon adore yang ke tiga
>.<

Picoz Shupalula. said...

pandai lilit shawl, suke V.V

BLOG INI 100% MILIK NURUL FARHANA AFANDI :)