SILA TINGGAL KAN LINK BLOG ANDA DI ATAS..AGAK SENANG UNTUK DICARI..TERIMA KASIH :)

:SPM SUDAH TIDAK LAMA LAGI:

tak jawab dosa kalau jawab awak,awak dan awak budak baik..hohoho...okey-okey hana tahu awak memang budak baik pun kan..kan..kan...huhu...okey tajuk enter hana hari ini ialah 'SPM SUDAH TIDAK LAMA LAGI'...okey SPM sudah mahu dekat maaa...tapi hana buat SPM ni macam tak peting je..alahai apa nak jadi dengan hana ni kan....SPM tu masa depan hana tapi hana main-main lak..adoi...woi CIK NURUL FARHANA BINTI AFANDI pergi lah ulang kaji SPM dah tak lama dah....ya allah apa nak jadi dengan aku ni  SPM dah tinggal 6 hari je lagi.......ya allah tolong lah sedar kan hamba mu ini ya allah....hana nak sangat-sangat boleh jawab SPM dengan penuh semangat...hana tak nak hampa kan harapan mama dan abah hana...hana sayang mereka.....hana akan bukti kan kat mama,abah dan semua orang yang NURUL FARHANA BINTI AFANDI  akan mendapat keputusan yang cermelang SPM ni......itu janji hana kat semua orang dan hana pasti akan tunai kan nya.....doa akan hana ye...btw saya NURUL FARHANA BINTI AFANDI ingin memohon maaf atas semua kesalahan yang telah hana lakukan.....

(MASA UNTUK HANA BERLAJAR)

❤ terima kasih kerana sudi bace :) ❤

6 comments:

ღ nurrul ღ said...

GOOD LUCK FOR UR SPM ! :)
study2... stop blogging for 1 month !

ღ nurrul ღ said...

GOOD LUCK FOR UR SPM ! :)
study2... stop blogging for 1 month !

Onitsuka_hana said...

cayok2

atiqa aris said...

gudluck tau!:D

.ain. said...

goodluck :)

aizu's life said...

dh menjelang tibe dh pn dik.. =)

BLOG INI 100% MILIK NURUL FARHANA AFANDI :)