SILA TINGGAL KAN LINK BLOG ANDA DI ATAS..AGAK SENANG UNTUK DICARI..TERIMA KASIH :)

:TERIMA KASIH AWAK:

tak jawab dosa kalau jawab kita budak comel...ops terlebih sudah bukan kita awak budak comel lah....ala awak jangan lah cakap kita ni perasaan kita saja je nak gurau-gurau manja dengan awak weks..manja ke??..petang-petang buta ni kita saja je nak buat enter..eh eh jap ada ke petang-petang buta tak pernah dengar lagi...hikhok lantar lah....hrm..kita sedih sangat dengan pergai awak sekarang ni...sampai hati kan awak buat kita macam ni kita dah betul-betul sayang kan awak..ya lah mana tak sayang nya kan kita dah bersama dengan awak dah 1 tahun 4 bulan 3 minggu 1 hari dah masuk hari ni....


nak tengok apa kita dah buat kat kucing awak kasi kat kita macam ni lah kita nak buat kat awak..boleh tak??...hrmm....kita sayang awak gila-gila tau..semua family kita dah kenal awak....sampai hati awak buat hati kita hancur..kita nak bunuh kucing awak..menci awak...eh eh eh


mana boleh kita buat macam tu kita stil sayang awak lah...kita sayang awak sama je macam kita sayang kucing awak...kalau kita rindu awak kita selalu cakap dengan kucing yang awak kasi kat kita...(alahai dah macam orang gila dah kita ni)...kita happy sangat-sangat awak coll n masej kita..tapi kita mintak maaf tau awak coz kita tak berapa layan awak..kita tak ada mood nak layan...hati tengah sakit lah kata kan....apa-apa pun awak lah orang yang terbaik kita pernah jumpa.....awak tak pernah marah-marah kita...kita suka tengok awak merajuk coz awak merajuk comel...kita ingat dan simpan lagi masej awak yang awak cakap kita orang yang paling hebat pernah singgah kat hati awak...coz awak rasa senang hati bila kita cemburu coz awak tahu kita sayang awak kan...kita suka sangat baca masej tu....kita sayang awak lah darling...awak tetap dihati kita 


hrm...agaknya boleh ke kita bersama kembali...ye kita tahu 1 tahun 4 bulan 3 minggu 1 hari tu bukan lama mana pun tapi kita rasa kita bersama dengan awak dah  lama..tapi hrmmm entah lah.....I MISS U DEAR 
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤



❤ terima kasih kerana sudi bace :) ❤

6 comments:

nur farahin binti sulaiman said...

adik, ajal, maut, jodoh semuanya ketentuan Allah S.W.T.. kita juz perlu berusaha dan berdoa..^_^ setiap yg berlaku da hkmahnya.. ikut gerak aty ye dik.. semoga kamu slalu hepi..^_^

Onitsuka_hana said...

gaduh ke? jgn bunuh kucing tu bg kat hana ek. :P

*!Life Cik AniS1190 *! said...

awk.. jgn bunuh kucing tu.. hehe

p/s: salam perkenalan..

CintaZulaikha said...

erkkk, kucen tu tak salah dik, sabor ek..hehe

CikNana said...

ye..ye..jgn bunuh kucen tu.he..
salam perkenalan jgk.

YOUsoF said...

Ini betul² luahan hati ni.. ;D


Apa² pun fikir masak² bila nak buat keputusan. Sama juga kalau ada masalah, Dia mesti sediakan pengajaran untuk kita ambik. Tabah ye.

BLOG INI 100% MILIK NURUL FARHANA AFANDI :)