SILA TINGGAL KAN LINK BLOG ANDA DI ATAS..AGAK SENANG UNTUK DICARI..TERIMA KASIH :)

:RINDU ARWAH:

tak jawab dosa kalau jawab awak budak comot...ermmm...semalam kita ada mimpi arwah ex boyfren kita...kita pun tak tahu kenapa kita boleh mimpi arwah tu..mungkin kita rindu dia sangat-sangat kot...entah lah kita pun tak tahu..hrmmmm...dah macam orang gila kita ni kan....ermmm

bila ingat arwah kita selalu je nak nangis..tak tahu kenapa....dia memang yang terbaik buat kita...dia selalu jaga kita...dia selalu je ambil berat pasal kita...dia baik..dia tak rajin pun marah kita...dia tak rajin pun merajuk dengan kita,..tapi kita selalu je marah-marah dia...merajuk dengan dia......kita marah tapi kita sayang dia sangat-sangat...

tapi tuhan lebih sayang kan dia kan...kita kena terima dengan ikhlas apa yang berlaku ni...hrmmm.....sebelum dia tinggal kita buat selama-lama nya..dia ada suruh kita tolong edit kan gambar dia..tapi kita cakap kita tak pandai mana edit..dia cakap tak apa lah edit je lah macam mana pun asal kan gambar tu yang yang saya sayang tolong edit kan....

dulu asal kita bukak facebook je mesti dia akan hantar chat kat kita....tapi sekarang dah tak ada..kita rindu dengan semua tu....kalau masa boleh undur semula kita nak sangat hidup disisi dia dan kita nak sangat buat dia bahagia n happy buat kali terakhir..tapi kita tak sempat buat semua tu kan....

ist okey...kita selalu je tunggu awak dalam mimpi kita...kita nak sangat jumpa awak dalam mimpi kita...awak jangan lupa datang tau..kita selalu tunggu awak...kita sayang awak.....kita tahu kita jahat..tapi sayang kita kat awak tak pernah pun pudar.....kalau awak sayang kita awak datang tau dalam mimpi kita..kita tunggu awak...

awak kita sedih sangat masa awak tinggal kan kita buat selama-lama nya..tak ada pun orang cakap kat kita yang awak tak ada...kita tunggu jugak mesej,coll dan chat kat facebook dari awak tapi tak ada pun...kita ingat awak dah benci n dah tak suka kita..kita sedih sangat masa tu awak tahu tak??..

sampai lah malam raya aidilfitri baru ni..kita mesej kat no awak..kita cakap 'selamat hari raya aidilfitri kalau ada salah dan silap harap dimaaf kan',...lama jugak lah kita tunggu awak balas.....dalam sejam tu telefon kita berbunyi....dapat satu mesej nama awak...kita bukak mesej tu dan dia berkata 'selamat hari raya jugak...ery dah tak ada ni adik dia'....kita pun balas 'tak ada maksud awak apa??'..dia pun cakap 'ery dah meningal..dia kemalgan atas jambatan'...

bila je kita baca mesej tu...air mata kita terus mengalir dan badan kita terus terkaku..dah lah malam raya...sape tak sedih kan...ingat kan raya tahun ni boleh raya sama-sama dengan awak...tapi tak dapat...kita siap beli baju raya warna sama kan..tapi tuhan lagi sayang kan awak kan.....baju tu awak tak sempat nak pakai kan...

kita dah sedih gila-gila...tapi kita boleh tahu mak awak lagi sedih..coz dalam family arwah anak lelaki tunggal....yang lain semua pompuan....mak awak selalu je harap kan awak kan....suruh jaga adik-adik awak kan...tapi sekarang mak awak nak harap kan sapa lagi.....sapa nak jaga adik-adik awak....ermmm....

kita sayang awak...kita selalu ingat kat awak..kita selalu sedekah al-fatihah dan yassin untuk awak..kita harap awak tenang kat sana sayang.......kita harap awak ditempat di kalagan orang yang beriman sayang :'(



❤ terima kasih kerana sudi bace :) ❤

13 comments:

aimi said...

salam...
awak sy sedih baca entry ni.. dan sy tahu pe awak rase sb sy juga rasa pe yg awk rasa skrg ni..... sabar ye

cik hijau purple VS nur faie said...

wslm kakak maniss ,
saye pon pena face the sme situation as urs ,
mmg pedih kan bile org yg kite syg tingglkn kite ,
ld pedih klw kite xkn dpt jumpe dye smpai bile2 ,
maybe Allah nak bg someone better than him , insyaAllah . :)

suzie rahman said...

salam awk...knp sedih2 ni.sabar erk..

cherry_ijau said...

sedihnye .. ternyata Allah lebih sayangkan arwah .. cekalkan hati !!

shazwani waniey said...

salam..
awk,,bnyk2 brsabar k..

adibbbb said...

assalamualaikum :)
awakk, im sorry for the situation you are facing right now .but every cloud have a silver lining . chill ^.^
Allah love him more .

Cik Ice said...

Salam..
Yang patah bakal tumbuh yang hilang bakal berganti..walaupun x sama tapi Allah pasti telah sediakan yang lebih baik untuk awak..sabar banyak2 ye..

siti suraya said...

shahdunya baca . bersabar lah yea . ade hikmah di sebalik kejadian . jom singgah baca entry sy plak .

Syaifuddin said...

singgah dan follow sini...follow me back ok?

Ika said...

Semoga arwah ditempatkan di kalangan orang2 yang soleh. amin. :')

Addin-Lee said...

sabar awak :) pasti hikmah di sebaliknya . yakin dngn ape yg DIA aturkan untuk awak .

m!a am!ra said...

sdeyh nye..mmber mira p0m ad gax yg alami prkre mcm neyh...bf die skit..~~

Wan Zatiey said...

sedey Nye..
aL-fatihah,,

BLOG INI 100% MILIK NURUL FARHANA AFANDI :)