SILA TINGGAL KAN LINK BLOG ANDA DI ATAS..AGAK SENANG UNTUK DICARI..TERIMA KASIH :)

:MALAS NAK TUKAR JADI RAJIN:

tak jawab dosa kalau jawab kita sayang awak.....aw.aw....okey kita dah lama kan tak buat enter baru....bukan kita tak nak buat enter baru tapi biasa lah manusia ni kan ada satu sifat yang sangat istimewa terutama kita ni lah...nak tahu apa sifat nya...jeng..jeng..jeng...hahahahahahaha

sifat malas lah sayang oi..apa lagi....kita sejak tak sekolah ni kan rasa macam malas je nak buat keja atau nak bergerak...yang kita tahu makan,tido dan main komputer itu je lah keja kita sekarang ni....mama pun dah bising...abih mana tak bising nak buat keja pun malas

ni apa tah lagi tolong mama kat dapur lagi lah malas....ish...anak dara macam apa lah kita ni kan..yang malas sangat...mak mentua tengok tak jadi nak buat menantu ni..hahahahha...malas sangat..okey fine...buat esok lah kot..kita nak jadi rajin....OMG rajin ke??.....insya-allah rajin lah sikit....hahahahah

doa kan kita supaya menjadi seorang wanita yang rajin tau...mak mentua tengok baru senang hati nak ambil jadi menantu..hahahahha...gatai noh kita ni kan....ada kita kisah kalau kita gatai...sekali sekala tak salah lah kot..hahahahhaha./.....tapi tak elok mana lah kalau pompuan malas....

sebab nanti kalau kahwin mama dah tak ada nak tolong kemas rumah,jemur kain,basuh kain dan semua nya lah..nanti kalau dah kahwin kita kena buat sendiri jugak kan...so kita nak tukar sifar malas kita tu kat rajin.....hahahha.....USAHA TANGGA KERJAYAAN :PPPP

❤ terima kasih kerana sudi bace :) ❤

3 comments:

Lee said...

ahha . tu la , mse kcik bnyak sngt mkn vitamin M :P

Ahmad Ali (bukan nama sebenar) said...

salam . i follow u ,follow me back ya . ngeh2 .

Syira Rara said...

aii sy baru follow ur blog..klau sudi singgah la blog sy n follow yea..(^_^)

BLOG INI 100% MILIK NURUL FARHANA AFANDI :)