SILA TINGGAL KAN LINK BLOG ANDA DI ATAS..AGAK SENANG UNTUK DICARI..TERIMA KASIH :)

KENA PUKUL :P

tak jawab dosa kalau jawab awak budak comot..hikhok..tiba-tiba malam ni nak buat entar pasal kena pukul...sape kenal pukul???..kita lah sape lagi..kecian kat kita...sampai lebam-lebam dibuat nya...


tengak gambar kita kat atas tu teruk kan muka kita..ish2...bergini lah nasib diri ku yang malang oh sayang..hahahahaha..adoi.ada orang cakap kita kena pukul dengan suami....bila masa pulak suami yang pukul...suami pun tak ada lagi macam mana nak pukul....dah-dah jangan banyak tanya lagi sebenarnya kita yang pukul diri kita sendiri dengan alat solek..amacan boleh jadi juru solek tak kita..hahahahahhaha... :P

❤ terima kasih kerana sudi bace :) ❤

6 comments:

Athirah Amanda said...

hahah mcm btol2 apalah kita kena tipu pulakk deyhh hehehe

AfiZaOthMan said...

hye sudilah join blog saya TQ.
http://chericeritakhu.blogspot.com/

Nana said...

lol..gangster kl ke ni..

Lora Malunk Blog said...

wawawa kenapa pukul sape.....
kasian cantik cantik ampe bengka gitu.......

mybunny said...

so scary..:) btw this blog so cute.:)

Mak Wardah said...

U r really telented. Its look real...Pandai berlakun.

BLOG INI 100% MILIK NURUL FARHANA AFANDI :)