SILA TINGGAL KAN LINK BLOG ANDA DI ATAS..AGAK SENANG UNTUK DICARI..TERIMA KASIH :)

: LUAHAN JIWA :__P :

tak jawab dosa kalau jawab awak budak comot...hikhok...kita tahu awak memang dah comot pun kan..so mengaku je lah cepat-cepat...kita budak baik tau..kita tak kasi tahu orang lain nya yang awak tu comot...oleh itu anda dijemput untuk percaya kan kita...(ayat entah apa-apa dah)....hahahahahahaha :P

sebenarnya malam-malam buta ni kita nak cakap kat awak semua yang kita rindu si dia....ya..ya kita tahu kalau kita bagitahu awak semua pun bukan nya awak boleh buat apa-apa pun...jadi abai kan saja minah sengek yang tak berapa nak betul pada malam ni..hahahahahahahaha

kita rindu dia...rindu dia sangat-sangat...tapi dia rindu kita ke???hrmmmm....kita sayang dia sangat-sangat..kita harap dia lah orang yang tepat untuk ada disisi kita dikala susah dan senang....tapi kalau tak ada jodoh..kita redha..kita tak boleh nak lawan  ketentuan ilahi...

tapi andai si dia betul-betul jodoh kita,kita sangat bersyukur dapat orang macam dia....kita akan terima kekurangan si dia dengan seadanya...kita tak kisah dia kaya ke miskin ke encem ke hodoh ke gemok ke kurus ke atau apa-apa ke je lah...kita tak kisah..hahahahahaha...

yang kita nak dari si dia cuma jaga kita elok-elok,jaga hati dan perasaan kita,jadi ketua keluarga yang terbaik buat kita dan anak-anak kita nak dia dapat membimbing kita dan anak-anak ke jalan yang benar..huhuhu ....itu pun kalau dia jadi suami kita lah..kalau tak jadi pun tak apa...kita redha je dengan semua yang ALLAH S.W.T tentukan....:"__P




❤ terima kasih kerana sudi bace :) ❤

2 comments:

CikNana said...

oh..suwit ny..hihi

penagih kasih said...

alolo kalau kite merindu,orang tu pun dapat rase
ths is fact. :)
moge bahagia selama-lamanya dgn si dia ye
;)

BLOG INI 100% MILIK NURUL FARHANA AFANDI :)